INTRO Analýza
Jednoduchá cesta, ako zmeniť pohľad na ekonomiku biznisu
1/ Základné dáta
Vypýtame si historické údaje (účtovníctvo, minimálne posledných 12 mesiacov, lepšie za celý ukončený rok + ten aktuálny) a porozprávame sa o fungovaní vášho biznisu, cieľom je získať základný prehľad o hospodárení a spôsobe, akým dnes zbieráte údaje.
2/ Manažérska výsledovka
Z poskytnutých údajov pripravíme novú manažérsku výsledovku vášho biznisu, ktorá bude reflektovať inovovaný koncept nazerania na ekonomiku firmy a naplníme ju reálnymi dátami.
3/ Kompletné dáta
K vytvoreniu uceleného názoru si potrebujeme doplniť informácie o vašich zákazníkoch, zákazkách, segmentoch, apod. Potrebujeme si pozrieť dáta obchodu, napríklad z vašich CRM, z e-shopového systému a/alebo objednávkového systému.
4/ Ročný plán
V tomto okamihu môžeme spolu s vami prikročiť ku príprave ročného plánu. Cieľom je naplánovať všetky potrebné zdroje k realizácii vašich zámerov a predstáv – spolu vyplníme dáta v našej aplikácii, z nich vygenerujeme plán, ktorý sa stane základom pre dosiahnutie vašich cieľov.
Teraz bude zrejmé, ako by mal vyzerať plán vášho biznisu na najbližších 12 mesiacov. Plán môžete použiť, aby ste si počas roka overili, či sa pohybujete smerom k plánovanému výsledku alebo sa odchyľujete.
Čo získate vďaka INTRO analýze?
- analýzu hospodárenia posledného roka (vo formáte Microsoft Power BI Desktop, prípadne Microsoft Excel)
- analýzu zdrojov príjmu – obchodný report za posledný rok
- finančný plán na najbližší rok spolu s cieľmi pre jednoduchú kontrolu jeho napĺňania
- BONUS: Ako bonus pre vás pripravíme návrh série opatrení, ktorými môžete zlepšiť svoje interné evidencie (účtovníctvo, sklad, CRM, ...) tak, aby ste zlepšili kvalitu dát pre prípad, že budete chcieť cestu za splnením vašej vízie každý mesiac (alebo kvartál) konfrontovať so skutočnosťou v automatizovanom režime pod kontrolou osoby z vašej firmy bez toho, aby ste museli svojej účtovníčke strojnásobiť úväzok.